Welcome to Growroom420! If this is your first visit then you have found the friendliest canna forum on the net and your home of all things growing. Check out grow diaries, enter competitions and much more. Click here to register and become part of our growing community.

Search found 3491 matches

by Nanook
Sat Jan 18, 2020 6:10 pm
Forum: Grow Room 420 Competitions
Topic: GR420's Big Fish Off Competition! Jan 2020
Replies: 42
Views: 632

Re: GR420's Big Fish Off Competition! Jan 2020

I forgot this one it seems hahahaha
by Nanook
Sat Jan 18, 2020 6:08 pm
Forum: General Growers Discussion
Topic: The arcade is back
Replies: 4
Views: 44

Re: The arcade is back

...still tempted to alter macky's high score hahaha
by Nanook
Fri Jan 17, 2020 10:19 pm
Forum: Product reviews
Topic: Green Qube 1.2 x 1.2 x 2.2
Replies: 4
Views: 60

Re: Green Qube 1.2 x 1.2 x 2.2

Lmfao smokey
by Nanook
Fri Jan 17, 2020 7:34 pm
Forum: Canna School for Newbies!
Topic: New Noob 4x4 Setup
Replies: 62
Views: 3216

Re: New Noob 4x4 Setup

πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘ :barmy:
by Nanook
Fri Jan 17, 2020 4:01 pm
Forum: Product reviews
Topic: Green Qube 1.2 x 1.2 x 2.2
Replies: 4
Views: 60

Re: Green Qube 1.2 x 1.2 x 2.2

VERY nice HMR. I always bought budget ones prior to this, worth its weight in gold if you can afford it. The only other niggle I had is the box it came in states what it is - be better wrapped in black pallet wrap before being posted :) The zip was also tight to begin, but after 2 or 3 uses it was f...
by Nanook
Thu Jan 16, 2020 9:51 pm
Forum: Canna School for Newbies!
Topic: New Noob 4x4 Setup
Replies: 62
Views: 3216

Re: New Noob 4x4 Setup

I agree with GMO but... No reason your way won't work esp if you carry on.
by Nanook
Thu Jan 16, 2020 9:49 pm
Forum: London Seed Centre
Topic: New Stock!
Replies: 17
Views: 476

Re: New Stock!

Some nice looking strains!
by Nanook
Thu Jan 16, 2020 8:21 pm
Forum: Germination & Propagation
Topic: Light schedule for seedlings???
Replies: 10
Views: 136

Re: Light schedule for seedlings???

Southwest420 wrote: ↑
Thu Jan 16, 2020 7:56 pm
Nanook wrote: ↑
Thu Jan 16, 2020 7:49 pm
I use 24 for seedlings and change to 18/6 once out the propagator tbh.
How long would you keep in them propagator mate?
Tbh I take the lid off when they hit the top.
by Nanook
Thu Jan 16, 2020 7:49 pm
Forum: Germination & Propagation
Topic: Light schedule for seedlings???
Replies: 10
Views: 136

Re: Light schedule for seedlings???

I use 24 for seedlings and change to 18/6 once out the propagator tbh.
by Nanook
Thu Jan 16, 2020 6:49 pm
Forum: Golf Competitions
Topic: The Growpen Championship - Jan 2020
Replies: 71
Views: 1587

Re: The Growpen Championship - Jan 2020

Bloody hell, third! Thanks smokey πŸ˜‚ shame I'm still not good enough for first eh πŸ™ˆ
by Nanook
Thu Jan 16, 2020 8:07 am
Forum: Grow Room 420 Competitions
Topic: Plant Of The Month December 2019 Vote!
Replies: 12
Views: 296

Re: Plant Of The Month December 2019 Vote!

Ffs... GMO got the mug πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ‘πŸ‘πŸ‘
by Nanook
Thu Jan 16, 2020 7:58 am
Forum: General Growers Discussion
Topic: Hi buddies.
Replies: 14
Views: 178

Re: Hi buddies.

Bloody hell. Good to see u back Oly, glad that post got better and better. Hope your good now :)
by Nanook
Tue Jan 14, 2020 1:45 pm
Forum: New Member? Introduce Yourself Here!
Topic: im back.... again!
Replies: 18
Views: 269

Re: im back.... again!

Youl get another Im sure :)
by Nanook
Tue Jan 14, 2020 7:57 am
Forum: New Member? Introduce Yourself Here!
Topic: im back.... again!
Replies: 18
Views: 269

Re: im back.... again!

Welcome back :)
by Nanook
Sun Jan 12, 2020 2:23 pm
Forum: New Member? Introduce Yourself Here!
Topic: I'm here
Replies: 11
Views: 179

Re: I'm here

Welcome :)
by Nanook
Fri Jan 10, 2020 8:36 pm
Forum: General Growers Discussion
Topic: Medal & Trophy Request Thread
Replies: 253
Views: 45088

Re: Medal & Trophy Request Thread

The medals extension is not working with the phpbb update. Hopefully soon the dev gets it up and running, until then I'm afraid they are off.
by Nanook
Fri Jan 10, 2020 2:24 pm
Forum: General Growers Discussion
Topic: New admin and special moderators
Replies: 17
Views: 338

Re: New admin and special moderators

And the rest of u lol

Go to advanced search